VOJTKOVÁ, Naděžda. Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně. In Portfolio v cizojazyčném vyučování. Brno: KAJ PdF MU Brno, 2007, s. 63-70, 7 s. ISBN 978-80-210-4480-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně
Název česky Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně
Název anglicky Using portfolio at final state examinations at the English Department, Faculty of Education
Autoři VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Portfolio v cizojazyčném vyučování, od s. 63-70, 7 s. 2007.
Nakladatel KAJ PdF MU Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032156
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4480-7
Klíčová slova anglicky portfolio; received knowledge; practical skills; reflection; assessment; final examination
Štítky assessment, final examination, portfolio, practical skills, received knowledge, reflection
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 15. 12. 2007 11:14.
Anotace
Ve své prezentaci bych se chtěla věnovat důvodům, které vedly k zavedení portfolia při závěrečných zkouškách a způsobům jeho využití. Závěrečné zkoušky z didaktiky s využitím portfolia probíhají na katedře anglického jazyka již třetí rok a na základě zkušeností se měnil jak formát zkoušky, tak její hodnocení. Prezentace se zmíní o pozitivních stránkách portfolia, ale i o možných problémech.
Anotace anglicky
The article looks at reasons and rationale of using portfolio at final state examinations. We have used portfolio for three years now and we have changed the format and criteria of assessment based on the experience we have gained. The positive and negative aspects are mentioned too.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 02:28