2007
Destinační management a spolupráce v destinaci
HOLEŠINSKÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Destinační management a spolupráce v destinaci
Název česky
Destinační management a spolupráce v destinaci
Název anglicky
Destination management and cooperation in destination
Autoři
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant)
Vydání
Jihlava, Sborník z 1. a 2. mezinárodní konference "Aktuální problémy cestovního ruchu" od s. 1-6, 6 s. 2007
Nakladatel
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/07:00032182
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-87035-01-6
Klíčová slova anglicky
destination management; destination company; tourism organization; partnership in destination
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 6. 2007 15:22, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
Úvodem se příspěvek zabývá terminologií a objasněním pojmů destinační management a destinační společnost. Dále se příspěvek soustředí na spolupráci aktérů cestovního ruchu v destinaci jakožto jednoho z klíčových principů fungování destinace. Součástí příspěvku je také prezentace výsledků specifického výzkumu zaměřeného na organizaci cestovního ruchu v Jihomoravském kraji.
Anglicky
At the beginning, the contribution deals with terminology and the explanation of terms destination management and destination company. Then the paper focuses on the process of cooperation in tourism between all stakeholders as one of the key principles. Final part of the paper presents results of the research concerning tourism organization and cooperation in South Moravia.