SLEZÁČKOVÁ, Alena. Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči. Zpravodaj asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky. Olomouc, 2007, roč. 2, č. 9, s. 10-11. ISSN 1802-0046.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči
Název česky Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči
Název anglicky Mutual understanding makes the communication better.
Autoři SLEZÁČKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant).
Vydání Zpravodaj asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, Olomouc, 2007, 1802-0046.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00032203
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky communication; social care
Štítky communication, social care
Změnil Změnila: doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D., učo 24238. Změněno: 14. 4. 2010 18:35.
Anotace
Článek se zabývá vybranými aspekty komunikace s klienty v sociální péči. Upozorňuje na některá úskalí komunikace se seniory a osobami s handicapem a vyzdvihuje význam empatického přijetí a naslouchání.
Anotace anglicky
The article deals with some aspects of communication with clients living in the retirement homes. The importance of empathy and unconditional regard is emhasized.
VytisknoutZobrazeno: 8. 6. 2024 07:40