2007
Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči
SLEZÁČKOVÁ, AlenaZákladní údaje
Originální název
Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči
Název česky
Vzájemné porozumění usnadňuje spolupráci. Některé aspekty komunikace s klienty v sociální péči
Název anglicky
Mutual understanding makes the communication better.
Autoři
SLEZÁČKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant)
Vydání
Zpravodaj asociace poskytovatelů sociálních služeb České republiky, Olomouc, 2007, 1802-0046
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/07:00032203
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
communication; social care
Štítky
Změněno: 14. 4. 2010 18:35, doc. PhDr. Alena Slezáčková, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá vybranými aspekty komunikace s klienty v sociální péči. Upozorňuje na některá úskalí komunikace se seniory a osobami s handicapem a vyzdvihuje význam empatického přijetí a naslouchání.
Anglicky
The article deals with some aspects of communication with clients living in the retirement homes. The importance of empathy and unconditional regard is emhasized.