2007
Elektronické obchodování B2C
OŠKRDALOVÁ, GabrielaZákladní údaje
Originální název
Elektronické obchodování B2C
Název anglicky
B2C-commerce
Autoři
OŠKRDALOVÁ, Gabriela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Zlín, Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi" od s. "nestránkováno", 8 s. 2007
Nakladatel
UTB ve Zlíně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/07:00050789
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7318-536-7
Klíčová slova anglicky
e-commerce; B2C-commerce; on-line customers; internet
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2012 10:45, Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D.
V originále
Předmětem příspěvku Elektronické obchodování B2C je analýza základních charakteristik elektronického obchodování B2C. Příspěvek tak pojednává o výhodách a nevýhodách elektronického obchodování B2C, a to jak z pohledu firem, tak i z pohledu konečných spotřebitelů, o on-line zákaznících a o zboží a službách, které se prodávají v e-obchodech.
Anglicky
The subject of this paper B2C-commerce is an analysis of basic characteristics of B2C-commerce. The paper deals with advantages and disadvantages of B2C-commerce for firms and end users as well with on-line customers and goods and services of B2C-commerce.