D 2007

Elektronické obchodování B2C

OŠKRDALOVÁ, Gabriela

Základní údaje

Originální název

Elektronické obchodování B2C

Název anglicky

B2C-commerce

Autoři

OŠKRDALOVÁ, Gabriela (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Zlín, Sborník příspěvků z mezinárodní konference "Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi" od s. "nestránkováno", 8 s. 2007

Nakladatel

UTB ve Zlíně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00050789

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7318-536-7

Klíčová slova anglicky

e-commerce; B2C-commerce; on-line customers; internet

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2012 10:45, Ing. Gabriela Oškrdalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Předmětem příspěvku Elektronické obchodování B2C je analýza základních charakteristik elektronického obchodování B2C. Příspěvek tak pojednává o výhodách a nevýhodách elektronického obchodování B2C, a to jak z pohledu firem, tak i z pohledu konečných spotřebitelů, o on-line zákaznících a o zboží a službách, které se prodávají v e-obchodech.

Anglicky

The subject of this paper B2C-commerce is an analysis of basic characteristics of B2C-commerce. The paper deals with advantages and disadvantages of B2C-commerce for firms and end users as well with on-line customers and goods and services of B2C-commerce.