D 2007

Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti

Název česky

Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti

Název anglicky

The meaning of the project teaching in the early literacy

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant)

Vydání

první. Banská Bystrica, Školská pripravenostˇ detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie, od s. 347-354, 8 s. 2007

Nakladatel

PdF UMB Banská Bystrica

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020390

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-8083-359-6

Klíčová slova anglicky

project teaching; early literacy

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 7. 2008 21:16, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje význam projektové výuky pro rozvoj klíčových kompetencí a počáteční gramotnosti žáka.

Anglicky

The contribution describes the meaning of project teaching for key competencies progress and development of early literacy.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole