BERAN, Jan, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy (Cautious attitudes of techers towards further education as one of the threads to curricular reform). Orbis scholae. Praha, 2007, vol. 2007, No 1, p. 111-130, 19 pp. ISSN 1802-4637. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{721215, author = {Beran, Jan and Mareš, Jan and Ježek, Stanislav}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {curriculum reform; further education; teacher's attitudes}, language = {cze}, issn = {1802-4637}, journal = {Orbis scholae}, title = {Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy}, url = {http://www.orbisscholae.cz/archiv/2007/2007_1_09.pdf}, volume = {2007}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 721215 AU - Beran, Jan - Mareš, Jan - Ježek, Stanislav PY - 2007 TI - Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy JF - Orbis scholae VL - 2007 IS - 1 SP - 111-130 EP - 111-130 SN - 18024637 KW - curriculum reform KW - further education KW - teacher's attitudes UR - http://www.orbisscholae.cz/archiv/2007/2007_1_09.pdf N2 - Klíčovou podmínkou úspěšného zavádění kurikulární reformy je vytvoření takových podmínek, které posilují profesní autonomii učitele a podporují jeho přijetí změn a ochotu je realizovat. Jedním z významných faktorů tohoto procesu je oblast dalšího vzdělávání učitelů. Studie přináší výsledky šetření provedeného na podzim 2006 v jihomoravském regionu mezi učiteli základních škol. Cílem šetření bylo zjistit, které prvky považují učitelé při tvorbě školního vzdělávacího programu za problematické a jakou formu dalšího vzdělávání by v těchto problematických oblastech preferovali ze strany Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. ER -
BERAN, Jan, Jan MAREŠ and Stanislav JEŽEK. Rezervované postoje učitelů k dalšímu vzdělávání jako jeden z rizikových faktorů kurikulární reformy (Cautious attitudes of techers towards further education as one of the threads to curricular reform). \textit{Orbis scholae}. Praha, 2007, vol.~2007, No~1, p.~111-130, 19 pp. ISSN~1802-4637.
|