KRAJÍČEK, Jan. BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ. In KRAJÍČEK, Jan. Evropské finanční systémy 2007. 2007. vyd. Brno, Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, s. 196 - 202, 449 s. ISBN 978-80-210-4319-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ
Název česky BANKOVNÍ MARKETING A NOVÉ TREDNY V KOMERČNÍM BANKOVNICTVÍ
Název anglicky BANK MARKETING AND NEW TRENDS IN THE COMERCIAL BANKING
Autoři KRAJÍČEK, Jan (203 Česká republika, garant).
Vydání 2007. vyd. Brno, Masarykova univerzita, Evropské finanční systémy 2007, od s. 196 - 202, 449 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00032262
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4319-0
Klíčová slova anglicky Cash Managament Cash Pooling Client Marketing Segmentation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jan Krajíček, Ph.D., učo 27420. Změněno: 28. 12. 2007 16:30.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na aplikaci nových trendů v bankovním sektoru zabývajícím se komerčním bankovnictví a zejména některými specielními aplikacemi, které mají přímý dopad do tvorby nových a sofistikovaných produktů a východiska pro jejich vytváření
Anotace anglicky
The article is devoted to applications new trends in the banking sector specialized for Corporate banking and the special applications with direct impact to the creation new and sophistry services and resource for their generations
VytisknoutZobrazeno: 6. 9. 2024 18:42