D 2007

Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole

ZÍTKOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole

Název anglicky

The creative interpretation as a way of understanding of literature at basic school.

Autoři

ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Slavkov, Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe, od s. 63-69, 7 s. 2007

Nakladatel

BM Typo

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032286

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-903339-9-0

Klíčová slova anglicky

creative interpretation; epic text; fictitious world; creative interpretative activities; reader

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 2. 2008 11:50, Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.

Anglicky

The article deals with the possibility of creative interpretation of epic texts at basic school. It notices the work with the fictitious worlds of these texts and it defines fundamental groups of creative interpretative activities. The article also includes a partial research probe - it deals with the presence of creative interpretative tasks in some readers for the 5th class.