2007
Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
ZÍTKOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
Název anglicky
The creative interpretation as a way of understanding of literature at basic school.
Autoři
ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Slavkov, Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe, od s. 63-69, 7 s. 2007
Nakladatel
BM Typo
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032286
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-903339-9-0
Klíčová slova anglicky
creative interpretation; epic text; fictitious world; creative interpretative activities; reader
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 2. 2008 11:50, Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.
Anglicky
The article deals with the possibility of creative interpretation of epic texts at basic school. It notices the work with the fictitious worlds of these texts and it defines fundamental groups of creative interpretative activities. The article also includes a partial research probe - it deals with the presence of creative interpretative tasks in some readers for the 5th class.