ZÍTKOVÁ, Jitka. Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole. In Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe. 1. vyd. Slavkov: BM Typo, 2007, s. 63-69. ISBN 80-903339-9-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvořivá interpretace jako způsob poznávání literatury na základní škole
Název anglicky The creative interpretation as a way of understanding of literature at basic school.
Autoři ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Slavkov, Aktuální otázky literatury pro děti a mládež a její reflexe, od s. 63-69, 7 s. 2007.
Nakladatel BM Typo
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032286
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-903339-9-0
Klíčová slova anglicky creative interpretation; epic text; fictitious world; creative interpretative activities; reader
Štítky creative interpretation, creative interpretative activities, epic text, fictitious world, reader
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D., učo 789. Změněno: 12. 2. 2008 11:50.
Anotace
Příspěvek se zabývá možnostmi tvořivé interpretace epických textů na základní škole. Všímá si především práce s fikčními světy těchto textů a definuje základní typy tvořivých interpretačních činností. Dále se - formou dílčí výzkumné sondy - zabývá také zastoupením tvořivých interpretačních úkolů ve vybraných čítankách.
Anotace anglicky
The article deals with the possibility of creative interpretation of epic texts at basic school. It notices the work with the fictitious worlds of these texts and it defines fundamental groups of creative interpretative activities. The article also includes a partial research probe - it deals with the presence of creative interpretative tasks in some readers for the 5th class.
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2024 14:10