2007
Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
Název česky
Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
Název anglicky
Autonomous Foreign Language Class and Textbooks Supporting Autonomy.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce. od s. 81-92, 13 s. Sborník prací PdF, svazek 206, 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020417
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4324-4
Klíčová slova anglicky
autonomous learning; autonomous foreign language class; analysing modern foreign language textbooks
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 26. 3. 2010 13:41, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Článek stručně vymezuje pojem autonomní učení, charaktetizuje autonomní cizojazyčnou třídu a blíže se zabývá stanovením kritérií pro analýzu modernich cizojazyčných učebnic z hlediska jejich podpory autonomie žáka.
Anglicky
The paper gives a brief outline of the concept of autonomous learning, it describes an autonomous foreign language class and then, focuses on the criteria for analysing modern foreign language textbooks form the viewpoint of the degree in which they support learner autonomy.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|