C 2007

Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.

Název česky

Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.

Název anglicky

Autonomous Foreign Language Class and Textbooks Supporting Autonomy.

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce. od s. 81-92, 13 s. Sborník prací PdF, svazek 206, 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020417

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4324-4

Klíčová slova anglicky

autonomous learning; autonomous foreign language class; analysing modern foreign language textbooks

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 26. 3. 2010 13:41, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek stručně vymezuje pojem autonomní učení, charaktetizuje autonomní cizojazyčnou třídu a blíže se zabývá stanovením kritérií pro analýzu modernich cizojazyčných učebnic z hlediska jejich podpory autonomie žáka.

Anglicky

The paper gives a brief outline of the concept of autonomous learning, it describes an autonomous foreign language class and then, focuses on the criteria for analysing modern foreign language textbooks form the viewpoint of the degree in which they support learner autonomy.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka