D 2007

Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).

JANÍKOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).

Název česky

Organizační formy výuky a autonomie v cizojazyčné výuce (výzkumná zpráva).

Název anglicky

Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report).

Autoři

JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Hradec Králové/Ostrava, Germanistik an tschechischen Universitätetn. od s. 247-257, 11 s. 2007

Nakladatel

Ostravská univerzita

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020436

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7368-327-6

Klíčová slova anglicky

classroom; arrangement; autonomous learning; foreign language

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 9. 2007 07:44, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Beitrag präsentiert die Teilergebnisse einer Pilotforschung, die mittels der Methode der strukturierten Beobachtung die Variabilität der Unterrichtsformen an tschechischen Schulen verfolgt hat.

Česky

Příspěvek představuje výsledky výzkumného šetření provedeného metodou strukturovaného pozorování, jež se zaměřuje na využívání organizačních forem cizojazyčné výuky podporujících autonomii žáka na českých školách.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka