2007
Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).
Název česky
Organizační formy výuky a autonomie v cizojazyčné výuce (výzkumná zpráva).
Název anglicky
Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report).
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Hradec Králové/Ostrava, Germanistik an tschechischen Universitätetn. od s. 247-257, 11 s. 2007
Nakladatel
Ostravská univerzita
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00020436
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7368-327-6
Klíčová slova anglicky
classroom; arrangement; autonomous learning; foreign language
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 9. 2007 07:44, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Der Beitrag präsentiert die Teilergebnisse einer Pilotforschung, die mittels der Methode der strukturierten Beobachtung die Variabilität der Unterrichtsformen an tschechischen Schulen verfolgt hat.
Česky
Příspěvek představuje výsledky výzkumného šetření provedeného metodou strukturovaného pozorování, jež se zaměřuje na využívání organizačních forem cizojazyčné výuky podporujících autonomii žáka na českých školách.
Anglicky
The paper presents preliminary results of a pilot research which has employed the method of structured observation to examine the variability in the usage of various forms of class arrangement in FLT at Czech schools. These forms are conceived here as indices of quality of the education process with relation to learner autonomy support.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV |
|