Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).
JANÍKOVÁ, Věra. Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). In Germanistik an tschechischen Universitätetn. 1. vyd. Hradec Králové/Ostrava: Ostravská univerzita, 2007, s. 247-257. ISBN 978-80-7368-327-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). |
Název česky | Organizační formy výuky a autonomie v cizojazyčné výuce (výzkumná zpráva). |
Název anglicky | Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report). |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 1. vyd. Hradec Králové/Ostrava, Germanistik an tschechischen Universitätetn. od s. 247-257, 11 s. 2007. |
Nakladatel | Ostravská univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/07:00020436 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-7368-327-6 |
Klíčová slova anglicky | classroom; arrangement; autonomous learning; foreign language |
Štítky | arrangement, autonomous learning, classroom, foreign language |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 3. 9. 2007 07:44. |
Anotace |
---|
Der Beitrag präsentiert die Teilergebnisse einer Pilotforschung, die mittels der Methode der strukturierten Beobachtung die Variabilität der Unterrichtsformen an tschechischen Schulen verfolgt hat. |
Anotace česky |
---|
Příspěvek představuje výsledky výzkumného šetření provedeného metodou strukturovaného pozorování, jež se zaměřuje na využívání organizačních forem cizojazyčné výuky podporujících autonomii žáka na českých školách. |
Anotace anglicky |
---|
The paper presents preliminary results of a pilot research which has employed the method of structured observation to examine the variability in the usage of various forms of class arrangement in FLT at Czech schools. These forms are conceived here as indices of quality of the education process with relation to learner autonomy support. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/05/2107, projekt VaV | Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 11:35