HORKÁ, Hana. ECOLOGICAL/ENVIRONMENTAL EDUCATION ACROSS THE CURRICULUM OF UNDERGRADUATE TEACHER TRAINING FOR LOWER CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL. In Die Qualitat von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. Kompetenzen - Standards-Module. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2007, s. 263-269, 6 s. ISBN 978-3-8340-0285-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ECOLOGICAL/ENVIRONMENTAL EDUCATION ACROSS THE CURRICULUM OF UNDERGRADUATE TEACHER TRAINING FOR LOWER CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL
Název česky EKOLOGICKÁ/ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA NAPŘÍČ KURIKULEM PŘÍPRAVNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ 1. STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání Baltmannsweiler, Die Qualitat von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. Kompetenzen - Standards-Module. od s. 263-269, 6 s. 2007.
Nakladatel Schneider Verlag Hohengehren GmbH
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00020437
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8340-0285-3
Klíčová slova anglicky Ecological/environmental education; the standard of ecological/environmental undergraduate teacher training for lower classes of elementary school; interdisciplinarity; integration; ecopedagogical competence
Štítky ecological/environmental education, ecopedagogical competence, integration, interdisciplinarity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 18. 6. 2009 13:07.
Anotace
The author discusses the possibilities of developing the competence to teach Environmental Education. The paper is based on the proposal of undergraduate Environmental Education teacher training standard and states the basic topics in this component of teacher education.
Anotace česky
Autorka poukazuje na možnosti utváření způsobilosti úspěšně vést EV. Opírá se o návrh standardu pregraduální ekologické/environmentální přípravy učitelů a uvádí základní okruhy pro přípravné vzdělávání učitelů v dané oblasti.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 02:34