D 2007

ECOLOGICAL/ENVIRONMENTAL EDUCATION ACROSS THE CURRICULUM OF UNDERGRADUATE TEACHER TRAINING FOR LOWER CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

ECOLOGICAL/ENVIRONMENTAL EDUCATION ACROSS THE CURRICULUM OF UNDERGRADUATE TEACHER TRAINING FOR LOWER CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL

Název česky

EKOLOGICKÁ/ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA NAPŘÍČ KURIKULEM PŘÍPRAVNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ 1. STUPNĚ ZÁKLADNÍ ŠKOLY

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Baltmannsweiler, Die Qualitat von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. Kompetenzen - Standards-Module. od s. 263-269, 6 s. 2007

Nakladatel

Schneider Verlag Hohengehren GmbH

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00020437

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8340-0285-3

Klíčová slova anglicky

Ecological/environmental education; the standard of ecological/environmental undergraduate teacher training for lower classes of elementary school; interdisciplinarity; integration; ecopedagogical competence

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:07, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

The author discusses the possibilities of developing the competence to teach Environmental Education. The paper is based on the proposal of undergraduate Environmental Education teacher training standard and states the basic topics in this component of teacher education.

Česky

Autorka poukazuje na možnosti utváření způsobilosti úspěšně vést EV. Opírá se o návrh standardu pregraduální ekologické/environmentální přípravy učitelů a uvádí základní okruhy pro přípravné vzdělávání učitelů v dané oblasti.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století