2007
Vision of the role of social pedagogue in making school healthier
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
Vision of the role of social pedagogue in making school healthier
Název česky
Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, ŘEHULKA, E. et al. School and Health 2, od s. 499-507, 9 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022521
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-138-6
UT WoS
000264733100051
Klíčová slova česky
škola, sociální a výchovné problémy, sociální klima školy, odborná pomoc, výchovný poradce, školní metodik prevence, školní psycholog, sociální pedagog
Klíčová slova anglicky
School; social and educational problems; school social climate; specialist support; educational consultant; school methodologist of prevention; school psychologist; social pedagogue
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 6. 2009 12:43, Mgr. Dušan Kalášek
V originále
The paper responds to the topical problems from the viewpoint of school reform into health, democratic, humane and liberal institution. It brings a vision of the role of social pedagogue in primary schools (regarding their professional knowledge and abilities, personal preconditions and acquired competences) what seems to be an effective and suitable link in process of change in school and its social position.
Česky
Příspěvek reaguje na aktuální problémy z hlediska reformy školy v zdravou, demokratickou, humánní a liberální instituci. Přináší vizi uplatnění sociálního pedagoga na základních školách (vzhledem k jeho odborným znalostem a schopnostem, osobnostním předpokladům a získaným kompetencím), který se jeví jako efektivní a žádoucí článek v procesu přeměny školy a jejího společenského postavení.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|