2007
Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
Název česky
Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy
Název anglicky
Vision of the role of social pedagogue in making school healthier
Autoři
ČECH, Tomáš
Vydání
Brno, Řehulka, E. aj. Škola a zdraví pro 21. století 2 [CD-ROM], od s. 50-57, 8 s. 2007
Nakladatel
Pedagogická fakulta MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4374-9
UT WoS
000264733100051
Klíčová slova anglicky
Social pedagogue; school; social and educational problems; school social climate; specialist support; educational consultant; school methodologist of prevention; school psychologist
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2011 19:25, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Příspěvek reaguje na aktuální problémy z hlediska reformy školy v zdravou, demokratickou, humánní a liberální instituci. Přináší vizi uplatnění sociálního pedagoga na základních školách (vzhledem k jeho odborným znalostem a schopnostem, osobnostním předpokladům a získaným kompetencím), který se jeví jako efektivní a žádoucí článek v procesu přeměny školy a jejího společenského postavení.
Anglicky
The article responds to the topical problems from the viewpoint of school reform into health, democratic, humane and liberal institution. It brings a vision of the role of social pedagogue in primary schools (regarding their professional knowledge and abilities, personal preconditions and acquired competences) what seems to be an effective and suitable link in process of change in school and its social position.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|