D 2007

Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy

ČECH, Tomáš

Základní údaje

Originální název

Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy

Název česky

Vize uplatnění sociálního pedagoga v procesu ozdravení školy

Název anglicky

Vision of the role of social pedagogue in making school healthier

Autoři

ČECH, Tomáš

Vydání

Brno, Řehulka, E. aj. Škola a zdraví pro 21. století 2 [CD-ROM], od s. 50-57, 8 s. 2007

Nakladatel

Pedagogická fakulta MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4374-9

UT WoS

000264733100051

Klíčová slova anglicky

Social pedagogue; school; social and educational problems; school social climate; specialist support; educational consultant; school methodologist of prevention; school psychologist

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2011 19:25, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek reaguje na aktuální problémy z hlediska reformy školy v zdravou, demokratickou, humánní a liberální instituci. Přináší vizi uplatnění sociálního pedagoga na základních školách (vzhledem k jeho odborným znalostem a schopnostem, osobnostním předpokladům a získaným kompetencím), který se jeví jako efektivní a žádoucí článek v procesu přeměny školy a jejího společenského postavení.

Anglicky

The article responds to the topical problems from the viewpoint of school reform into health, democratic, humane and liberal institution. It brings a vision of the role of social pedagogue in primary schools (regarding their professional knowledge and abilities, personal preconditions and acquired competences) what seems to be an effective and suitable link in process of change in school and its social position.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století