D 2007

What hides behind the use of connective adjuncts in academic texts: cohesion, coherence, or pragmatics?

HŮLKOVÁ, Irena

Základní údaje

Originální název

What hides behind the use of connective adjuncts in academic texts: cohesion, coherence, or pragmatics?

Název česky

Co se skrývá za používáním spojovacích adverbií v akademických textech: koheze, koherence, nebo pragmatika?

Autoři

HŮLKOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Göttingen, Complexity and Coherence: Approaches to Linguistic Research and Language Teaching, od s. 147-160, 14 s. 2007

Nakladatel

Cuvillier Verlag

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00025624

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-86727-215-5

Klíčová slova anglicky

cohesion; coherence; pragmatics; academic prose style; connective adjuncts

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 7. 2008 10:59, Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.

Anotace

V originále

The purpose of this paper is twofold: it deals with the concepts of cohesion, coherence and pragmatics in general terms, and it also investigates the role of connective adjuncts in academic prose style in connection with the three phenomena above.

Česky

Článek se zabývá kohezí, koherencí a pragmatikou a tím, jak tyto jevy souvisejí s používáním spojovacích adverbií v akademickém stylu v anglickém jazyce.

Návaznosti

ME 659, projekt VaV
Název: Fulbright-Masarykovo stipendium