2007
Vliv psychomotorické hry na rozvoj komunikačních schopností předškolních dětí
PACHOLÍK, Viktor a Dagmar TRÁVNÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Vliv psychomotorické hry na rozvoj komunikačních schopností předškolních dětí
Název anglicky
Influence of Psychomotor Games on Communication Skills Development in Preschool Children
Autoři
PACHOLÍK, Viktor (203 Česká republika, garant) a Dagmar TRÁVNÍKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
prvé. Banská Bystrica, Škola-edukácia-priprava učiteľa IV.: Školská pripravenosť detí v kontinuite predškolskej elementárnej edukácie, s. 214-219, 2007
Nakladatel
Pedagogická fakulta Univerzity Mateja Bela
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14330/07:00032338
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-80-8083-359-6
Klíčová slova anglicky
communication; social communication; psychomotorics; psychomotor activity
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 26. 3. 2010 14:08, Mgr. et Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
V originále
Příspěvek se věnuje problematice rozvoje sociálně komunikačních schopností u dětí předškolního věku prostřednictvím netradičních pohybových aktivit z oblasti psychomotorických činností. Sociální komunikace je zde chápána jako systém čtyř složek, kde každá může vyjadřovat jiný obsah. Ve druhé části textu autoři naznačují možnosti využití psychomotorických her jako prostředku rozvoje komunikačních schopností v některých dimenzích sociální komunikace.
Anglicky
The paper deals with questions of social-communication skills in children of pre-school age via untraditional motor activities from the area of psychomotor games and exercises. Social communication is understood here as a system of four components. Each of these components may express a different content. In the second part of the text we propose possibilities of psychomotor activities as a means of development of communication skills in some dimensions of social communication.