C 2007

Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele

HANUŠOVÁ, Světlana a Radka MLÝNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele

Název anglicky

Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view

Autoři

HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí) a Radka MLÝNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education. od s. 167-182, 15 s. Edice pedagogické literatury, 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022560

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-162-1

Klíčová slova anglicky

pupil with specific learning difficulties; teaching English; alternative methods; e-learning course.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 06:56, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Anotace

V originále

Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zmapování situace v oblasti výuky angličtiny na základních školách v Jihomoravském regionu. Cílem první fáze uskutečněné ve školním roce 2006/2007 bylo zmapovat situace na základních školách v Jihomoravském regionu a analyzovat pohled učitelů na problematiku začleňování žáků se specifickými poruchami učení do běžné výuky angličtiny. Analýza a interpretace získaných dat budou využity jako podklad ke stanovení optimálních postupů vhodných pro výuku angličtiny ve třídách, v nichž jsou intaktní žáci vzděláváni spolu se žáky s SPU.

Anglicky

Research about teaching English at primary schools in South Moravian region is described here. The first phase was accomplished in 2006/2007, its goal was to analyze teacher's opinion on integration of pupils with specific learning difficulties into English lessons. Data obtained will serve for other approaches suitable for learning English in classes with these pupils.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání