2007
Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
HANUŠOVÁ, Světlana a Radka MLÝNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
Název anglicky
Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view
Autoři
HANUŠOVÁ, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí) a Radka MLÝNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education. od s. 167-182, 15 s. Edice pedagogické literatury, 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022560
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-162-1
Klíčová slova anglicky
pupil with specific learning difficulties; teaching English; alternative methods; e-learning course.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 9. 2014 06:56, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
V originále
Ve stati je prezentován výzkum zaměřený na zmapování situace v oblasti výuky angličtiny na základních školách v Jihomoravském regionu. Cílem první fáze uskutečněné ve školním roce 2006/2007 bylo zmapovat situace na základních školách v Jihomoravském regionu a analyzovat pohled učitelů na problematiku začleňování žáků se specifickými poruchami učení do běžné výuky angličtiny. Analýza a interpretace získaných dat budou využity jako podklad ke stanovení optimálních postupů vhodných pro výuku angličtiny ve třídách, v nichž jsou intaktní žáci vzděláváni spolu se žáky s SPU.
Anglicky
Research about teaching English at primary schools in South Moravian region is described here. The first phase was accomplished in 2006/2007, its goal was to analyze teacher's opinion on integration of pupils with specific learning difficulties into English lessons. Data obtained will serve for other approaches suitable for learning English in classes with these pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|