2007
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Název česky
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Název anglicky
Teaching German in Classes with Pupils with Specific Learning Difficulties from Teacher´s point of view. Research results.
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. od s. 92-114, 22 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022578
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky
specific learning difficulties; teaching of German; foreign language teaching; integration
Změněno: 17. 12. 2007 12:06, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem je zjištění vybraných základních údajů týkajících se současného stavu ve výuce němčiny u žáků se specifickými poruchami učení.
Anglicky
Specific conditions must be set to fulfil needs of pupils with specific learning difficulties. Research about teaching German language as a foreign language with pupils with specific learning difficultiesis described here.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|