LAZAROVÁ, Bohumíra. Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence. Pedagogické rozhĺady. Banská Bystrica, 2007, roč. 16, č. 3, s. 14-17. ISSN 1335-0404.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
Název anglicky In-service teacher training: towards resistance issue
Autoři LAZAROVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogické rozhĺady, Banská Bystrica, 2007, 1335-0404.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14510/07:00029009
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Klíčová slova anglicky teachers; resistance; teachers personality
Štítky resistance, teachers, teachers personality
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 30. 3. 2009 11:59.
Anotace
Resistence je v textu pojímána jako odolnost vůči změnám a dalšímu vzdělávání u učitelů. Není vnímána jako negativní jev, ale jako zdroj poznání. Autorka věnuje pozornost projevům a zdrojům resistence a některým možnostem zvládání.
Anotace anglicky
The resistance is understand as a teachers resistivity to the changes and professional development, in the article. It is not perceived as a negative phenomenon, but as a source of a new recognition. The author pays attention to the resistance manifestations, its grounds an some coping possibilities.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaVNázev: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 20:34