2007
Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
JANÍKOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
Název česky
Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
Název anglicky
Autonomous Learning and Electronic Media in Modern FL Textbooks
Autoři
JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Hodnocení učebnic, od s. 55-70, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. Svazek 7. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022594
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-148-5
Klíčová slova anglicky
textbook; foreign language teaching; electronic media; learners autonomy
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 2. 6. 2009 08:22, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zamýšlí nad rolí učebnice v moderní výuce cizím jazykům a představuje katalog kritérií pro její analýzu zaměřenou na zjišťování aspektů, které v ní rozvíjí samostatné učení žáka. Pozornost je zároveň věnována roli elektronických médií v koncepcích moderních cizojazyčných učebnic jako jednoho z aspektů posilujích autonomii žáka jsou zde prentovány výsledky srovnávací analýzy několika vybraných učebnic němčiny s ohledem na elektronické podpory.
Anglicky
The text considers the role of the textbook in modern FLT and presents a catalogue of criteria to analyze them with respect to discovering aspects that foster autonomous learning of pupils. Next, attention is paid to the role of electronic media in modern FLT textbooks concepts as one of the aspects that develop the learners autonomy. Finally, the results of a comparative analysis of several textbooks of German are introduced, with respect to electronic learning support.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|