2007
Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky)
SIEGLOVÁ, NaděždaZákladní údaje
Originální název
Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky)
Název anglicky
Pupils- foreigns in the process of literacy communication (inroduction)
Autoři
SIEGLOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, 128 s. 2007
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032362
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky
education of children of foreigners; intergation; reading; multicultural education; secondary schools
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 18. 3. 2010 10:52, doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc.
V originále
Autorka se ve svém článku zabývá problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním .
Anglicky
The author deals with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners into the majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding. The author is concerned especially with the Czech language acquisition of pupils foreigners. She is introducing some projects of the Ministry of education which are helpful in integration of pipils-foreigners into the majority society.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|