D 2007

Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky)

SIEGLOVÁ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky)

Název anglicky

Pupils- foreigns in the process of literacy communication (inroduction)

Autoři

SIEGLOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, 128 s. 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00032362

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-150-8

Klíčová slova anglicky

education of children of foreigners; intergation; reading; multicultural education; secondary schools

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 18. 3. 2010 10:52, doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc.

Anotace

V originále

Autorka se ve svém článku zabývá problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním .

Anglicky

The author deals with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners into the majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding. The author is concerned especially with the Czech language acquisition of pupils foreigners. She is introducing some projects of the Ministry of education which are helpful in integration of pipils-foreigners into the majority society.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání