SIEGLOVÁ, Naděžda. Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky). In Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Brno: Paido, 2007, 128 s. ISBN 978-80-7315-150-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci-cizinci v procesu literární komunikace (úvod do problematiky)
Název anglicky Pupils- foreigns in the process of literacy communication (inroduction)
Autoři SIEGLOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, 128 s. 2007.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032362
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-150-8
Klíčová slova anglicky education of children of foreigners; intergation; reading; multicultural education; secondary schools
Štítky intergation, multicultural education, reading, secondary schools
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc., učo 1330. Změněno: 18. 3. 2010 10:52.
Anotace
Autorka se ve svém článku zabývá problematikou vzdělávání cizinců v českých základních školách. Představuje některé projekty Ministerstva školství, mládeže a sportu ČR, které pomáhají žákům cizincům v integraci do majoritní společnosti. Zaměřuje se obzvláště na jejich osvojování českého jazyka a na čtení s porozuměním .
Anotace anglicky
The author deals with the problem of education of foreigners at the Czech secondary schools. She is introducing some projects of the Ministry of Education, youth and sports of the Czech Republic which are helpful in integration of pupils foreigners into the majority society. She is concerned especially with their Czech language acquisition and reading with understanding. The author is concerned especially with the Czech language acquisition of pupils foreigners. She is introducing some projects of the Ministry of education which are helpful in integration of pipils-foreigners into the majority society.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 21:29