D 2007

Motivation a établir et a maintenir les relations avec les parties prenantes : résultats de ľenquete qualitative

LUKÁŠOVÁ, Růžena and Klára KAŠPAROVÁ

Basic information

Original name

Motivation a établir et a maintenir les relations avec les parties prenantes : résultats de ľenquete qualitative

Name in Czech

Motivace k budování a udržování vztahů se stakeholdery: výsledky kvalitativního výzkumu

Name (in English)

Motivation for building and maintaining relationships with stakeholders - research results

Authors

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Czech Republic, guarantor) and Klára KAŠPAROVÁ (203 Czech Republic)

Edition

Lisabon, L´Europe et le developpement regional. Politiques communautaires, entrepreneuriat et mobilisation de la société civile. p. 463 - 472, 10 pp. 2007

Publisher

Offsetmais

Other information

Language

French

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/07:00032368

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-989-95523-0-2

Keywords in English

Relationship marketing stakeholders micro and small enterprises

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:50, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Abstract

V originále

Cet article présente les résultats de l enquete qualitative réalisée dans vingt petites et moyennes entreprises en République tcheque. Les auteurs présentent les résultats des entretiens individuels visant a découvrir la motivation et les attentes du management des petites et moyennes entreprises liées a ľétablissement et au maintien des relations avec les parties prenantes aux entreprises.

In Czech

Příspěvek představuje výsledky dílčí části výzkumu provedeného ve 20 mikro a malých podnicích v České republice. Prezentovány jsou výsledky individuálních rozhovorů, zaměřených na zjištění motivace a očekávání managementu mikro a malých firem ve vztahu k budování a udržování vztahů se stakeholdery firem.