2007
Učí učitelé konstruktivisticky?
KORCOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Učí učitelé konstruktivisticky?
Název anglicky
Do Teachers use the constructivist approach?
Autoři
KORCOVÁ, Kateřina
Vydání
České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 15. konference ČAPV (CD-ROM), od s. 1 - 10, 10 s. 2007
Nakladatel
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-7040-991-6
Klíčová slova anglicky
Constructivism; characteristics of the constructivist education; observation of schooling
Změněno: 14. 4. 2010 21:07, Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
V originále
Prezentovaný příspěvek je součástí disertační práce, která prověřuje, zda učitelův způsob a realizace výuky ovlivňují charakter zvládnutí učiva žáky. Text seznamuje s výzkumem, který je založený na metodě pozorování. Proběhl u 16 učitelek ve třetích třídách základní školy v hodině prvouky a zaměřil se na přítomnost konstruktivistických znaků ve výuce.
Anglicky
This contribution is a part of dissertation thesis which finds out if the teachers concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic in mind. This article introduces a research based on the method of observation. The research was held with 16 teachers in the third class of primary school and the observation was focused on whether the teachers use the constructivist approach.