D 2007

Učí učitelé konstruktivisticky?

KORCOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Učí učitelé konstruktivisticky?

Název anglicky

Do Teachers use the constructivist approach?

Autoři

KORCOVÁ, Kateřina

Vydání

České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 15. konference ČAPV (CD-ROM), od s. 1 - 10, 10 s. 2007

Nakladatel

Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7040-991-6

Klíčová slova anglicky

Constructivism; characteristics of the constructivist education; observation of schooling
Změněno: 14. 4. 2010 21:07, Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.

Anotace

V originále

Prezentovaný příspěvek je součástí disertační práce, která prověřuje, zda učitelův způsob a realizace výuky ovlivňují charakter zvládnutí učiva žáky. Text seznamuje s výzkumem, který je založený na metodě pozorování. Proběhl u 16 učitelek ve třetích třídách základní školy v hodině prvouky a zaměřil se na přítomnost konstruktivistických znaků ve výuce.

Anglicky

This contribution is a part of dissertation thesis which finds out if the teachers concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic in mind. This article introduces a research based on the method of observation. The research was held with 16 teachers in the third class of primary school and the observation was focused on whether the teachers use the constructivist approach.