Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{725934, author = {Vaculíková, Pavlína and Skotáková, Alena and Hedbávný, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Sport a kvalita života 2006}, edition = {Brno, Sport a kvalita života}, keywords = {artistic gymnastics; beam; balance abilities}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-4145-5}, publisher = {Masarykova Univerzita}, title = {Metodický materiál na DVD nosiči pro teoretickou přípravu i praktické využití v tréninkových centrech sportovní gymnastiky a během výuky na ZŠ a SŠ.}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 725934 AU - Vaculíková, Pavlína - Skotáková, Alena - Hedbávný, Petr PY - 2006 TI - Metodický materiál na DVD nosiči pro teoretickou přípravu i praktické využití v tréninkových centrech sportovní gymnastiky a během výuky na ZŠ a SŠ. PB - Masarykova Univerzita CY - Brno SN - 8021041455 KW - artistic gymnastics KW - beam KW - balance abilities N2 - Cílem DVD je vytvoření metodického návodu pro trenéry sportovních center podílejících se na řešení inter a intraindividuálních rovnováhových schopností u sportovních gymnastek. DVD (modrá linie) bude sloužit jako návod pro trenéry z center sportovní gymnastiky, ve kterých bude prováděno měření rovnováhových schopností. DVD (červená linie) je určeno učitelům tělesné výchovy základních a středních škol, kteří za pomocí nahrávky a komentáře k jednotlivýcm cvikům, mohou obohatit svoje hodiny tělesné výchovy. DVD prezentuje ukázky jednotlivých prvků, které je potřeba procvičovat , aby došlo ke zvýšení úrovně rovnováhových schopností. ER -
VACULÍKOVÁ, Pavlína. Metodický materiál na DVD nosiči pro teoretickou přípravu i praktické využití v tréninkových centrech sportovní gymnastiky a během výuky na ZŠ a SŠ. (Methodical material at DVD for teoretical prepare and practical using in trening centres and during educatin at primary and secondary schools). In SKOTÁKOVÁ, Alena and Petr HEDBÁVNÝ. \textit{Sport a kvalita života 2006}. Brno, Sport a kvalita života. Brno: Masarykova Univerzita, 2006, 3 pp. ISBN~80-210-4145-5.
|