2007
Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
STŘELEC, Stanislav a Jana KRÁTKÁZákladní údaje
Originální název
Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
Název česky
Jaká očekávání mají rodiče vůči třídním učitelům svých dětí
Název anglicky
What are the parents expecatations to their childrens form teachers
Autoři
STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant) a Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika)
Vydání
2007. vyd. Bratislava, Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 107-114, 8 s. 2007
Nakladatel
Katedra predškolnej a elementárnej pedagogiky Pdf UK v Bratislavě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022704
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-969146-7-8
Klíčová slova anglicky
form teacher; a teacher-parents cooperation; valued modes of cooperation; a form teachers atributes
Štítky
Změněno: 18. 6. 2009 14:07, doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
V originále
Třídní učitel je koordinačním a integračním činitelem se závažnými edukačními úkoly ve vztahu k žákům své třídy a také k jejich rodičům. Jak hodnotí spolupráci s třídním učitelem svého dítěte rodiče, které způsoby spolupráce rodičům nejvíce vyhovují a jaké závěry z toho vyplývají pro studium učitelství. Příspěvek seznamuje s výsledky výzkumné sondy zaměřené k výše uvedeným otázkám.
Anglicky
Form teacher is a coordinating and integrative factor with a number of relevant educational tasks in his or her relationship to pupils in the class and to their parents. How parents asses the partnership with form teacher, which forms of partnership parents prefer and what are the results for the prospective teachers pregradual study. This paper sums up the partial conclusions of the research analyses concerning the questions as mentioned.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|