2007
Do teachers use the constructivist approach?
KORCOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Do teachers use the constructivist approach?
Název česky
Učí učitelé konstruktivisticky?
Autoři
KORCOVÁ, Kateřina
Vydání
Leeds, Education-Line database, od s. 1-12, 12 s. 2007
Nakladatel
University of Leeds
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
Constructivism; characteristics of the constructivist education; observation of schooling
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 14. 4. 2010 21:06, Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
V originále
This contribution is a part of dissertation thesis which finds out if the teacher's concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic in mind. This article introduces a research based on the method of observation. The research was held with 16 teachers in the third class of primary school and the observation was focused on whether the teachers use the constructivist approach.
Česky
Prezentovaný příspěvek je součástí disertační práce, která prověřuje, zda učitelův způsob a realizace výuky ovlivňují charakter zvládnutí učiva žáky. Text seznamuje s výzkumem, který je založený na metodě pozorování. Proběhl u 16 učitelek ve třetích třídách základní školy v hodině prvouky a zaměřil se na přítomnost konstruktivistických znaků ve výuce.