D 2007

Do teachers use the constructivist approach?

KORCOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Do teachers use the constructivist approach?

Název česky

Učí učitelé konstruktivisticky?

Autoři

KORCOVÁ, Kateřina

Vydání

Leeds, Education-Line database, od s. 1-12, 12 s. 2007

Nakladatel

University of Leeds

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

Constructivism; characteristics of the constructivist education; observation of schooling

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 14. 4. 2010 21:06, Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.

Anotace

V originále

This contribution is a part of dissertation thesis which finds out if the teacher's concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic in mind. This article introduces a research based on the method of observation. The research was held with 16 teachers in the third class of primary school and the observation was focused on whether the teachers use the constructivist approach.

Česky

Prezentovaný příspěvek je součástí disertační práce, která prověřuje, zda učitelův způsob a realizace výuky ovlivňují charakter zvládnutí učiva žáky. Text seznamuje s výzkumem, který je založený na metodě pozorování. Proběhl u 16 učitelek ve třetích třídách základní školy v hodině prvouky a zaměřil se na přítomnost konstruktivistických znaků ve výuce.