SMÉKAL, Vladimír. An individual approach as a condition of quality of pupil's life. In ŘEHULKA, Evžen (ed.). School and Health 21 (2). 1st edition. Brno: Paido; Masarykova univerzita, 2007, s. 329-335. ISBN 978-80-7315-138-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název An individual approach as a condition of quality of pupil's life
Název česky Individuální přístup jako podmínka kvality života žáků
Autoři SMÉKAL, Vladimír (203 Česká republika, garant).
Vydání 1st edition. Brno, School and Health 21 (2), s. 329-335, 2007.
Nakladatel Paido; Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/07:00022732
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7315-138-6
UT WoS 000264733100033
Klíčová slova anglicky individual approach; pupil's personality; quality of life; personal welfare; educational and didactic strategies; healthy school; personality recognition; individualizing and level-out approach
Štítky educational and didactic strategies, healthy school, Individual approach, individualizing and level-out approach, personal welfare, personality recognition, pupil's personality, quality of life
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc., učo 668. Změněno: 6. 7. 2009 12:13.
Anotace
An individual approach is a neglected pedagogical principle, which is engraved in the theory of searching for person's personality. The given theses present an overview of contemporary problems. Everyone who wants school to support the development of each pupil's individuality in order to become an environment that is attractive for both pupils and pedagogues deals with such problems.
Anotace česky
Individuální přístup je opomíjený pedagogický princip, který je zakotvený v teorii poznání osobnosti člověka. Předložené teze podávají přehled současných problémů, s nimiž je konfrontován každý, komu záleží na tom, aby škola podporovala rozvoj individuality každého žáka, aby byla prostředím přitažlivým pro učitele a vychovatele, a tak aby podporovala životní pohodu a kvalitu osobnosti žáků i pedagogických pracovníků.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 4. 6. 2024 10:10