2007
An individual approach as a condition of quality of pupil's life
SMÉKAL, VladimírZákladní údaje
Originální název
An individual approach as a condition of quality of pupil's life
Název česky
Individuální přístup jako podmínka kvality života žáků
Autoři
SMÉKAL, Vladimír (203 Česká republika, garant)
Vydání
1st edition. Brno, School and Health 21 (2), s. 329-335, 2007
Nakladatel
Paido; Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00022732
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-7315-138-6
UT WoS
000264733100033
Klíčová slova anglicky
individual approach; pupil's personality; quality of life; personal welfare; educational and didactic strategies; healthy school; personality recognition; individualizing and level-out approach
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 7. 2009 12:13, prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc.
V originále
An individual approach is a neglected pedagogical principle, which is engraved in the theory of searching for person's personality. The given theses present an overview of contemporary problems. Everyone who wants school to support the development of each pupil's individuality in order to become an environment that is attractive for both pupils and pedagogues deals with such problems.
Česky
Individuální přístup je opomíjený pedagogický princip, který je zakotvený v teorii poznání osobnosti člověka. Předložené teze podávají přehled současných problémů, s nimiž je konfrontován každý, komu záleží na tom, aby škola podporovala rozvoj individuality každého žáka, aby byla prostředím přitažlivým pro učitele a vychovatele, a tak aby podporovala životní pohodu a kvalitu osobnosti žáků i pedagogických pracovníků.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
| ||
MSM0021622421, záměr |
|