D 2007

An individual approach as a condition of quality of pupil's life

SMÉKAL, Vladimír

Základní údaje

Originální název

An individual approach as a condition of quality of pupil's life

Název česky

Individuální přístup jako podmínka kvality života žáků

Autoři

SMÉKAL, Vladimír (203 Česká republika, garant)

Vydání

1st edition. Brno, School and Health 21 (2), s. 329-335, 2007

Nakladatel

Paido; Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/07:00022732

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-7315-138-6

UT WoS

000264733100033

Klíčová slova anglicky

individual approach; pupil's personality; quality of life; personal welfare; educational and didactic strategies; healthy school; personality recognition; individualizing and level-out approach

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 7. 2009 12:13, prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc.

Anotace

V originále

An individual approach is a neglected pedagogical principle, which is engraved in the theory of searching for person's personality. The given theses present an overview of contemporary problems. Everyone who wants school to support the development of each pupil's individuality in order to become an environment that is attractive for both pupils and pedagogues deals with such problems.

Česky

Individuální přístup je opomíjený pedagogický princip, který je zakotvený v teorii poznání osobnosti člověka. Předložené teze podávají přehled současných problémů, s nimiž je konfrontován každý, komu záleží na tom, aby škola podporovala rozvoj individuality každého žáka, aby byla prostředím přitažlivým pro učitele a vychovatele, a tak aby podporovala životní pohodu a kvalitu osobnosti žáků i pedagogických pracovníků.

Návaznosti

MSM0021622406, záměr
Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století