D 2007

The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School

Název česky

Profesiogram učitele cizího jazyka v současné škole.

Autoři

GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Baltmannsweiler, SRN, Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. od s. 103-106, 294 s. 2007

Nakladatel

Schneider Verlag

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022739

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-8340-0285-3

Klíčová slova anglicky

competence; modul; standards

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 23. 2. 2013 23:43, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Professiogram as a systemic-functional portrait of a foreign language teacher in present-day schools: activity and personality module: social assignment, aims, functions, individual stages and categories. Language awareness of a foreign language teacher. Linguistic, overall humanities, pedagogy, psychology, and didactic competence. Area of teacher-pupil communication in education process. Professional self-awareness, pedagogical and psychological, and professional equipment of foreign language teachers. The publication presents the results of scholarly discussion at international level that has aimed at the three crucial aspects of modern university and school education, which are competences, standards, and modules.

Česky

Profesiogram jako systémově-funkční portrét učitele cizího jazyka v současné škole: modul činnostní a osobnostní: sociální objednávka, cíle, funkce, jednotlivá stadia a kategorie. Jazykové povědomí učitele cizího jazyka. Lingvistická, obecně humanitní, pedagogická, psychologická a metodická kompetence. Oblast komunikace učitele se žáky v pedagogickém procesu. Profesní sebeuvědomění, pedagogicko-psychologická a odborná připravenost učitele cizího jazyka. Tato publikace představuje výsledky odborné diskuse v mezinárodním kontextu, která byla zaměřena na tři stěžejní aspekty moderní vysokoškolské a školní výuky, kterými jsou kompetenze, standardy a moduly.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání