2007
The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School
Název česky
Profesiogram učitele cizího jazyka v současné škole.
Autoři
GRENAROVÁ, Renée (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Baltmannsweiler, SRN, Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. od s. 103-106, 294 s. 2007
Nakladatel
Schneider Verlag
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022739
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-8340-0285-3
Klíčová slova anglicky
competence; modul; standards
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 23. 2. 2013 23:43, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Professiogram as a systemic-functional portrait of a foreign language teacher in present-day schools: activity and personality module: social assignment, aims, functions, individual stages and categories. Language awareness of a foreign language teacher. Linguistic, overall humanities, pedagogy, psychology, and didactic competence. Area of teacher-pupil communication in education process. Professional self-awareness, pedagogical and psychological, and professional equipment of foreign language teachers. The publication presents the results of scholarly discussion at international level that has aimed at the three crucial aspects of modern university and school education, which are competences, standards, and modules.
Česky
Profesiogram jako systémově-funkční portrét učitele cizího jazyka v současné škole: modul činnostní a osobnostní: sociální objednávka, cíle, funkce, jednotlivá stadia a kategorie. Jazykové povědomí učitele cizího jazyka. Lingvistická, obecně humanitní, pedagogická, psychologická a metodická kompetence. Oblast komunikace učitele se žáky v pedagogickém procesu. Profesní sebeuvědomění, pedagogicko-psychologická a odborná připravenost učitele cizího jazyka. Tato publikace představuje výsledky odborné diskuse v mezinárodním kontextu, která byla zaměřena na tři stěžejní aspekty moderní vysokoškolské a školní výuky, kterými jsou kompetenze, standardy a moduly.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|