KULHAVÝ, Václav and Tomáš SIROVÁTKA. Nerovné pozice mužů a žen na trhu práce v České republice. Empirická studie. (Inequal gender positions on the labour market in the Czech Rep. Empirical study.). In Rodina, zaměstnání a sociální politika. 2006th ed. Brno: František Šalé - ALBERT, 2006, p. 151-163, 14 pp. první, 1. ISBN 80-7326-104-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nerovné pozice mužů a žen na trhu práce v České republice. Empirická studie.
Name in Czech Nerovné pozice mužů a žen na trhu práce v České republice. Empirická studie.
Name (in English) Inequal gender positions on the labour market in the Czech Rep. Empirical study.
Authors KULHAVÝ, Václav (203 Czech Republic, guarantor) and Tomáš SIROVÁTKA (203 Czech Republic).
Edition 2006. vyd. Brno, Rodina, zaměstnání a sociální politika. p. 151-163, 14 pp. první, 1, 2006.
Publisher František Šalé - ALBERT
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50000 5. Social Sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14230/06:00021096
Organization unit Faculty of Social Studies
ISBN 80-7326-104-9
Keywords in English Family employment social policy
Tags Family employment social policy
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Tomáš Sirovátka, CSc., učo 1444. Changed: 29/6/2009 12:27.
Abstract
Kapitola se zabývá analýza faktorů, které ovlivňují postavení mužů a žen na trhu páce, opírá se o data výběrových šetření pracovních sil.
Abstract (in English)
Analysis of the factors influencing the position of men and women in labour market.
Links
MSM0021622408, plan (intention)Name: Reprodukce a integrace společnosti (Acronym: IVRIS)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Reproduction and integration of society
1J051/05-DP2, research and development projectName: Rodina, zaměstnání a vzdělání
Investor: Ministry of Labour and Social Affairs of the CR, Family, employment and education
PrintDisplayed: 9/5/2024 19:48