ŠPAČEK, David. Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy. In Problematika zabezpečování veřejných služeb. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, s. 156-165. ISBN 978-80-7399-030-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy
Název anglicky Selfassessment based on the CAF and evaluation of satisfaction of public administration's clients
Autoři ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Problematika zabezpečování veřejných služeb, od s. 156-165, 10 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00020540
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7399-030-5
Klíčová slova anglicky quality management; CAF; public management
Štítky CAF, Public Management, quality management
Změnil Změnil: doc. Ing. David Špaček, Ph.D., učo 77120. Změněno: 31. 10. 2007 09:32.
Anotace
Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity.
Anotace anglicky
The article introduces the approach of 5 regional offices to evaluation of satisfaction of their clients. It is based particularly on the analysis of self-assessment reports that have been produced by them for the purposes of the Common Assessment Framework instrument. The analysis focuses especially on criteria that relate to the management of relationships with stakeholders (sub-criteria 1.4, 2.1, 4.2 and 5.2) and to the evaluation of their satisfaction (sub-criteria 6.1 and 6.2).
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 8. 9. 2024 14:55