2007
Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy
ŠPAČEK, DavidZákladní údaje
Originální název
Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy
Název anglicky
Selfassessment based on the CAF and evaluation of satisfaction of public administration's clients
Autoři
ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, Problematika zabezpečování veřejných služeb, od s. 156-165, 10 s. 2007
Nakladatel
Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/07:00020540
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-7399-030-5
Klíčová slova anglicky
quality management; CAF; public management
Štítky
Změněno: 31. 10. 2007 09:32, doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
V originále
Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity.
Anglicky
The article introduces the approach of 5 regional offices to evaluation of satisfaction of their clients. It is based particularly on the analysis of self-assessment reports that have been produced by them for the purposes of the Common Assessment Framework instrument. The analysis focuses especially on criteria that relate to the management of relationships with stakeholders (sub-criteria 1.4, 2.1, 4.2 and 5.2) and to the evaluation of their satisfaction (sub-criteria 6.1 and 6.2).
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaV |
|