D 2007

Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy

ŠPAČEK, David

Základní údaje

Originální název

Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy

Název anglicky

Selfassessment based on the CAF and evaluation of satisfaction of public administration's clients

Autoři

ŠPAČEK, David (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Problematika zabezpečování veřejných služeb, od s. 156-165, 10 s. 2007

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00020540

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-7399-030-5

Klíčová slova anglicky

quality management; CAF; public management
Změněno: 31. 10. 2007 09:32, doc. Ing. David Špaček, Ph.D.

Anotace

V originále

Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity.

Anglicky

The article introduces the approach of 5 regional offices to evaluation of satisfaction of their clients. It is based particularly on the analysis of self-assessment reports that have been produced by them for the purposes of the Common Assessment Framework instrument. The analysis focuses especially on criteria that relate to the management of relationships with stakeholders (sub-criteria 1.4, 2.1, 4.2 and 5.2) and to the evaluation of their satisfaction (sub-criteria 6.1 and 6.2).

Návaznosti

GA402/07/1486, projekt VaV
Název: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru