2006
Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ
PECINA, PavelZákladní údaje
Originální název
Aktivizující metody výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ
Název česky
Aktivizující metodý výuky v technickém vzdělávání na druhém stupni ZŠ
Název anglicky
ACTIVELY METHOD EDUCATION IN TECHNICAL EDUCATION ON 2. STEP PRIMARY SCHOOL
Autoři
PECINA, Pavel (203 Česká republika, garant)
Vydání
Leľká Lomnica, Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania, od s. 33-33, 60 s. 2006
Nakladatel
Univerzita Mateja Bella v Banskej Bystrici
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00032475
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8083-326-5
Klíčová slova česky
aktivizující metody problémová metoda projektová metoda didaktické hry
Klíčová slova anglicky
actively method problem method project method didactis games
Změněno: 29. 5. 2009 10:25, doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
V originále
Článek pojednává o efektivitě a možnostech využití vybraných aktivizujících metod výuky ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ. Konkrétně se jedná o problémovou metodu, projektovou metodu a didaktické hry. Jádrem příspěvku jsou dva konkrétní modely vyučovacích hodin, které byly ověřeny ve výchovně- vzdělávací praxi. Ty se mohou stát inspirací pro učitele k tvorbě vlastních vyučovacích hodit s využitím aktivizujících metod výuky.
Anglicky
The article discusses the effectiveness and possibilities of the use of selected teaching methods in teaching practices at the second level elementary school. Specifically, the problem method, project method and didactic games. The core of the two specific models of teaching hours, which was verified in educational practice. You can become an inspiration for teachers to create their own teaching using actively useful teaching methods.