ŠOTOVÁ, Jarmila a Lucie DOUDOVÁ. Příprava výuky matematiky v angličtině na FEM UO v Brně. In XXV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu : sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu. Brno: UO, 2007, s. 1-5. ISBN 978-80-7231-228-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příprava výuky matematiky v angličtině na FEM UO v Brně
Název anglicky Preparation for the Teaching of Mathematics in English at FEM UD in Brno
Autoři ŠOTOVÁ, Jarmila a Lucie DOUDOVÁ.
Vydání Brno, XXV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu : sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu, od s. 1-5, 5 s. 2007.
Nakladatel UO
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-80-7231-228-3
Klíčová slova anglicky teaching of mathematics; University of Defence
Štítky teaching of mathematics, University of Defence, ZR
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Zdeňka Rašková, učo 140529. Změněno: 17. 4. 2012 08:17.
Anotace
Článek pojednává o výuce matematiky v anglickém jazyce připravované pro studenty 1. ročníku od akademického roku 2007/2008 na Fakultě ekonomiky a managementu Univerzity obrany (FEM UO) v Brně. Posuzuje přínos této výuky pro studenty a uvádí ukázky z připravovaných elektronických výukových prezentací. Opírá se o výsledky statistického průzkumu názorů studentů na výuku v angličtině obecně, který byl proveden u studentů stávajícího 1. ročníku.
Anotace anglicky
The article focuses on the teaching of mathematics in English planned for the first-year students at the Faculty of Economics and Management at the University of Defence (FEM UD) in Brno starting from the academic year 2007/2008. It provides the evaluation of the teaching benefits for the students as well as examples of presentations that are being prepared. The article derives from the results of a statistical survey on students' attitudes to teaching in English in general carried out among current first-year students.
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 15:30