D 2007

V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.

ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK

Základní údaje

Originální název

V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.

Název česky

V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.

Název anglicky

By pulling or under pressure? Motives for using ICT in teachers work

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika, garant)

Vydání

Bratislava, Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 99 - 106, 8 s. 2007

Nakladatel

Univerzita Komenského v Bratislave

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/07:00020547

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-969146-7-8

Klíčová slova anglicky

teacher; ICT using; everyday work; motives

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 8. 12. 2007 11:33, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek vychází z výsledků empirického výzkumu zaměřeného na problém, jakým způsobem používají čeští učitelé ve své každodenní práci ICT. Na základě analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol odhaluje motivy pro zapojování ICT do vlastní práce.

Anglicky

The paper sums up some of the results of research project focused on question, how Czech teacher use ICT in their everyday work. It reveals motives for using ICT on a basis of an analysis od in-depth interview with elementary school teachers.

Návaznosti

GA406/06/1022, projekt VaV
Název: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele