ŠEĎOVÁ, Klára a Jiří ZOUNEK. V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele. In Fórum o premenách školy v 21. storočí. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2007, s. 99 - 106. ISBN 978-80-969146-7-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.
Název česky V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.
Název anglicky By pulling or under pressure? Motives for using ICT in teachers work
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika, garant).
Vydání Bratislava, Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 99 - 106, 8 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Komenského v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00020547
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-969146-7-8
Klíčová slova anglicky teacher; ICT using; everyday work; motives
Štítky everyday work, ICT using, motives, teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 8. 12. 2007 11:33.
Anotace
Příspěvek vychází z výsledků empirického výzkumu zaměřeného na problém, jakým způsobem používají čeští učitelé ve své každodenní práci ICT. Na základě analýzy hloubkových rozhovorů s učiteli základních škol odhaluje motivy pro zapojování ICT do vlastní práce.
Anotace anglicky
The paper sums up some of the results of research project focused on question, how Czech teacher use ICT in their everyday work. It reveals motives for using ICT on a basis of an analysis od in-depth interview with elementary school teachers.
Návaznosti
GA406/06/1022, projekt VaVNázev: Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie v každodenní práci učitele
VytisknoutZobrazeno: 1. 5. 2024 14:57