A 2007

AGAPO se představuje

PROKOPOVÁ, Alice, Radmila ČEČATKOVÁ, Rostislav GNIDA, Romana JIRÁKOVÁ, Terezie KADLČÍKOVÁ et. al.

Basic information

Original name

AGAPO se představuje

Name in Czech

AGAPO se představuje

Name (in English)

AGAPO se představuje

Authors

PROKOPOVÁ, Alice (203 Czech Republic, guarantor), Radmila ČEČATKOVÁ (203 Czech Republic), Rostislav GNIDA (203 Czech Republic), Romana JIRÁKOVÁ (203 Czech Republic), Terezie KADLČÍKOVÁ (203 Czech Republic), Adéla KOSOUROVÁ (203 Czech Republic) and Veronika MILAROVÁ (203 Czech Republic)

Edition

2007

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Audiovizuální tvorba

Field of Study

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00022806

Organization unit

Faculty of Education

Keywords in English

lidé se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním; sociální opora; destigmatizace; pracovní uplatnění

Tags

International impact
Změněno: 8/4/2010 11:43, RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek prezentuje činnost občanského sdružení AGAPO prostřednictvím odborných textů a ilustrujících fotografií. Společným cílem autorů je seznámit odbornou veřejnost se smyslem, zaměřením a činností tohoto sdružení. Jeho posláním je podporovat pracovní uplatnění lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním, aby mohli žít běžným životem; tím přispívá k destigmatizaci těchto lidí různým způsobem znevýhodněných.

In English

This article presents association AGAPO by expert texts and photographs. The aim of authors is to acquaint the expert publicity with a sense, specialization and function of this association. Its function is to support labor assertion of the peoplewho are health or social disadvantaged.

Links

MSM0021622421, plan (intention)
Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century