JARKOVSKÁ, Lucie. Jsou chlapci od přírody živější než dívky? Gender, genderová socializace a její role v pedagogice. In BABANOVÁ, Anna a Jozef MIŠKOLCI. Genderově citlivá výchova: Kde začít? Praha: Žába na prameni, o. s., 2007, s. 10 - 29. Rovné příležitosti v pedagogické praxi. ISBN 978-80-239-8798-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jsou chlapci od přírody živější než dívky? Gender, genderová socializace a její role v pedagogice
Název anglicky Are boys naturaly more lively then girls? Gender, gender socialization and its role in pedagogy
Autoři JARKOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Genderově citlivá výchova: Kde začít? od s. 10 - 29, 20 s. Rovné příležitosti v pedagogické praxi, 2007.
Nakladatel Žába na prameni, o. s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/07:00048119
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-239-8798-0
Klíčová slova anglicky gender; socialization; education
Štítky Education, gender, socialization
Změnil Změnila: doc. Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D., učo 21642. Změněno: 25. 4. 2010 09:51.
Anotace
Kapitola představuje roli socializace při ustavování genderových nerovností ve společnosti, a to z hlediska pedagogického procesu.
Anotace anglicky
The chapter introduces the role of gedner socialization in reproduction of gender unequalities. It contains practical information for teachers and other educators.
Návaznosti
GD403/03/H135, projekt VaVNázev: Analýza psychosociálních charakteristik české populace z aspektu gender
Investor: Grantová agentura ČR, Analýza psychosociálních charakteristik české populace z aspektu gender
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 01:42