D 2007

Znát kompetence nestačí

VAŇUROVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Znát kompetence nestačí

Název anglicky

Knowledge of competences is not suficient

Autoři

VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Plzeň, Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání, s. 191-195, 2007

Nakladatel

Západočeská univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022856

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7043-548-9

Klíčová slova česky

vyučování matematice; řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ

Klíčová slova anglicky

teaching of mathematics;primary school;solving problems

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2010 23:31, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.

Anotace

V originále

Studenti jsou vybaveni teoretickými znalostmi o klíčových kompetencích, které mají u žáků rozvíjet, je však pro ně nesnadné je konktérně utvářet. Příspěvek se týká výzkumu obtíží spojených zejména s rozvíjením kompetence k řešení problémů v matematice a zamýšlí se nad tím, jak studenty v této oblasti vést.

Anglicky

Students have good knowledge about key pupil`s competences, but it is difficult for them to form competences with pupils. This paper deals with the competence to solving problems in mathematics.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání