2007
Znát kompetence nestačí
VAŇUROVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Znát kompetence nestačí
Název anglicky
Knowledge of competences is not suficient
Autoři
VAŇUROVÁ, Milena (203 Česká republika, garant)
Vydání
Plzeň, Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání, s. 191-195, 2007
Nakladatel
Západočeská univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00022856
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7043-548-9
Klíčová slova česky
vyučování matematice; řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ
Klíčová slova anglicky
teaching of mathematics;primary school;solving problems
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 14. 3. 2010 23:31, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
V originále
Studenti jsou vybaveni teoretickými znalostmi o klíčových kompetencích, které mají u žáků rozvíjet, je však pro ně nesnadné je konktérně utvářet. Příspěvek se týká výzkumu obtíží spojených zejména s rozvíjením kompetence k řešení problémů v matematice a zamýšlí se nad tím, jak studenty v této oblasti vést.
Anglicky
Students have good knowledge about key pupil`s competences, but it is difficult for them to form competences with pupils. This paper deals with the competence to solving problems in mathematics.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|