2007
Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing
KOVALČÍK, Vít, Jan FLASAR a Jiří SOCHORZákladní údaje
Originální název
Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing
Název česky
Rozšiřitelný přístup k editování virtuálních světů
Autoři
KOVALČÍK, Vít (203 Česká republika, garant), Jan FLASAR (203 Česká republika) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika)
Vydání
Grahamstown, South Africa, Computer graphics, virtual reality, visualisation and interaction in Africa / AFRIGRAPH'07, od s. 31-37, 7 s. 2007
Nakladatel
ACM
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Jižní Afrika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/07:00022858
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-1-59593-906-7
UT WoS
000266432000004
Klíčová slova anglicky
VR system; editing virtual worlds
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 6. 2009 08:39, RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
V originále
We present a virtual reality framework (VRECKO) with an editor that is capable of creating new scenes or applications using this framework. The VRECKO system consists of objects with predefined behaviors that an application designer can dynamically change. With instances of a special object type called Ability, we may extend or change behaviors of objects in a scene. As an example of this approach, we present an editor that we implemented entirely as a set of abilities. The editing is done directly in 3D environment which has several benefits over the 2D editing, particularly the possibility to work with a scene exactly as in the final application.
Česky
Představujeme systém pro programování ve vrituální realitě (VRECKO) spolu s editorem, který je schopný vytvářet nové scény nebo apikace ze použití tohoto systému. VRECKO sestává z objektů s předdefinovaným chováním, které je možné změnit pomocí instancí speciálního objektu, nazvaného Ability. Jako příklad tohoto přístupu prezentujeme editor, který je kompletně vytvořený za použití Abilit. Editování se provádí v 3D prostředí, což má několik výhod oproti 2D editaci, zejména možnost pracovat se scénou přesně tak jako ve finální aplikaci.
Návaznosti
LC06008, projekt VaV |
|