PAVLOVSKÁ, Marie a Lenka REMSOVÁ. Metody a techniky Dv při práci s nevidomými. In VII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007, s. 56-64, 8 s. ISBN 978-80-244-1652-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metody a techniky Dv při práci s nevidomými
Název česky Metody a techniky Dv při práci s nevidomými
Název anglicky Methody
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Lenka REMSOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Olomouc, VII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, od s. 56-64, 8 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Palackého
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022873
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-1652-6
Klíčová slova anglicky Key words: drama education drama therapy visually impaired pupils drama in education class climate
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 9. 3. 2011 14:46.
Anotace
Příspěvek poukazuje na možnosti přesahu metod a technik DV do oblasti dramaterapie při práci s třídním kolektivem, v němž jsou integrováni nevidomí studenti. Popisuje konkrétní zkušenosti z naší pedagogické praxe s výtvarně dramatickým projektem Hostina. V článku poukazujeme na vzdělávací a výchovný dopad divadla ve výchově jak na třídní kolektiv, tak na integrované nevidomé studenty.
Anotace anglicky
The contribution shows the possibilities to use the methods and techniques of drama education into the field of drama therapy working with a class where visually impaired pupils are integrated. It describes concrete experience from our teaching practice with project involving fine arts and drama called the Feast. It points out the educational influence of drama in education on the class as a whole as well as on the integrated visually impaired pupils.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 17:52