Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{727447, author = {Švaříček, Roman and Zounek, Jiří}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007}, keywords = {e-learning; qualitative research; high schools}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-7041-573-3}, note = {Stať vznikla s finanční podporou Grantového fondu děkana Filozofické fakulta MU pro rok 2007.}, pages = {454-460}, publisher = {Gaudeamus}, title = {Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 727447 AU - Švaříček, Roman - Zounek, Jiří PY - 2007 TI - Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky PB - Gaudeamus CY - Hradec Králové SN - 9788070415733 N1 - Stať vznikla s finanční podporou Grantového fondu děkana Filozofické fakulta MU pro rok 2007. KW - e-learning KW - qualitative research KW - high schools N2 - Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumu vysokoškolské e-learningové výuky. Nejprve jsou popsány charakteristiky daného e-learningového prostředí (zejména pak výhody a nevýhody), dále způsob nahlížení učitelů z pedagogického a didaktického hlediska na e-learningovou výuku a nakonec je vylíčeno, jakou konkrétní podobu může mít vysokoškolská výuka prostřednictvím e-learningových prostředků. Příspěvek poukazuje zejména na to, že učitelovo myšlení a přesvědčení hraje klíčovou roli (vedle vlivu katedry a charakteru předmětu) v tom, jakých podob bude výuka učitele nabývat. Konkrétně se jedná o výzkum systému ELF/Moodle využívaný na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. ER -
ŠVAŘÍČEK, Roman and Jiří ZOUNEK. Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky (Teacher's belief as a key element of e-learning. Qualitative research of e-learning at university-level teaching). In \textit{Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2007}. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, p.~454-460. ISBN~978-80-7041-573-3.
|